2009. augusztus 15., szombat

10.fejezet-Az álom

Az álmok világa egy különös és elbűvölő hely. A tudósok szerint az álom maga a valóság. A legtöbb álom a mindennapi élet fantáziájának keveredése. Amolyan határ a képzelet és a valóság között. Mikor felébredünk nem emlékszünk rá pedig mindennap álmodunk. Vannak jó álmok és rosszak. A jó álmokkal úgy vagyunk, hogy bár ne ébrednénk fel, és mindig csak álmodhatnánk. A rossz álom, az már gáz. Például: Volt olyan álmom melyben a késes gyilkos üldöz. Teljesen éreztem a saját félelmem, és a túlélési vágyam. Aztán a lábaim nem engedelmeskedtek én meg szégyenszemre meghaltam. Hát igen. Van ilyen. De a mai álmom egész furcsára sikeredett. Alice egy vödör vizet öntött rám. Mikor számon kértem ennyit mondott:
-Sikítoztál és nem bírtalak felkelteni.- mondta majd bűnbánóan nézett rám.
-Hagyjuk már. Biztos Michael Myer kergette álmában- mondta Emmett sötét humorral. Vissza akartam vágni, mikor egy velőt rázó sikolyt hallottunk a földszintről. Mindannyian lerohantunk, és láttuk Nessi-t a földön ülve. Jacob ott térdelt mellett. Körülötte üvegszilánkok, és őt is alaposan megvágták. Az üvegablakot valószínűleg betörték. Vámpír volt az. Mert ha nem az lett volna akkor Nessi-t nem vágják meg az üvegek. A vámpírerő miatt, kétszer olyan erősen repültek az üvegszilánkok. Ekkor megláttam egy követ rajta egy papírral. Carlisle odament megvizsgálni Nessi-t, én meg kinyitottam a papírt:
„Sam!Az időd véges. Ne feledd vészesen jár! Észre sem veszed és Bumm! A halál a szemed előtt lesz. Az ígéretem betartom”
Ekkor felébredtem. De nem akárhogy. Tiszta víz voltam, és Seth is elég vizes lett. Előttem állt Alice egy vödörrel a kezében.
-Mégis mi a fenéért öntöttél le?- kérdeztem felháborodva. De valamiért ismerős volt ez a helyzet. Persze. Az álmom is így kezdődött, csak annak tragikus vége lett.
-Hagyjuk már.- kezdte el Emmett, de én villámgyorsan kiugrottam az ágyból és lerohantam. Nessi ugyanott volt Jacob meg a zongoránál nézte. Nessi-t ellöktem onnan. Szegény elhasalt a földön. Már nem hallottam Jacob dühös ordibálását, mert betört az üveg. A kő a fejem felett repült el. Éreztem hogy az éles szilánkok felvágják a bőröm. Ha jól éreztem csak a két karom lett tiszta seb, meg a lábam, de az nem volt veszélyes. Annyira nem vérzett, de én már éreztem a vér szagát. Ekkor lerohant a család többi tagja. Mindenki lefagyott, és Jacob meglepődve nézett rám. Aztán megszólalt:
-Sam jól vagy? Ne haragudj én nem akartam ordibálni, csak megijedtem.- mondta de nem figyeltem rá. Az agyam teljesen máshol járt. Nem értettem hogy történhetett ez meg. Ekkor elkezdtek rázogatni. Edward állt előttem mögötte a család többi tagja.
-Sam! Mi történt?- kérdezte. Nem figyeltem rá. Lerogytam a padlóra és az ölembe hajtotta a fejem. Majd megszólaltam:
-Én láttam- csak ennyit nyögtem ki. Jacob rám nézett.
-Mi az hogy láttad?- kérdezte.
-Szerinted miért löktem el onnan Nessi-t? Mert tudtam hogy ez lesz- mondtam egy csepp gúnnyal a hangomban de nem vették észre.
-Honnan tudtad?- kérdezte Alice és leguggolt elém.
-Nézzétek itt egy levél- mondta Jasper. Mindenki odafordította a fejét de én megszólaltam:
-Az időd véges. Ne feledd vészesen jár. Észre sem veszed és Bumm! A halál a szemed előtt lesz. Az ígéretem betartom- mondtam fel azt amit álmomban láttam. Mindenki olyan pillantással nézett rám mintha valami őrült lennék. Aztán Jasper felolvasta a levelet, és ugyanaz volt benne amit én mondtam.
-Honnan tudtad Sam?- kérdezte Alice most már kicsit indulatosabban.
-Mert pontosan ugyanezt álmodtam. Minden ugyanígy volt. Alice és a vödör. Emmett és Michael Myer. Nessi az ablak előtt. Pontosan ez volt az álmomban is. Csak akkor Nessi ült itt.- soroltam. Mindenki elismerő pillantással nézett rám. Nem értettem mi történik velem. Miért álmodtam meg előre? Miért? Hogy lehetséges ez?
-Ez a képességed- mondta Edward
-Nagyszerű. Akkor mostanság nem fogok sokat aludni.- mondtam gúnyosan.
-Miért mi a képessége Edward?- kérdezte Carlisle mohó kíváncsisággal.
-Előre megálmodik dolgokat. Nagyszerű. Még egy jövőbe látó a családban- mondta majd felnevetett. Képesség. De én nem akarom ezt.
-Nem akarattól függ- mondta Edward.
-Értem. Csak még szoknom kell- mondtam és felálltam. Ekkor Bella száguldozott felém. Hirtelen a nyakamba vetette magát, majd a fülembe suttogta:
-Köszönöm- mondta csilingelő hangján.
-Mégis mit?- kérdeztem meghökkenten, de visszaöleltem.
-Hogy megmentetted Nessi-t- mondta majd visszalépett Edward-hoz.
-Ugyan nem tesz semmit.- mondtam majd elmosolyodtam. Lenéztem a karomra. Hát nekem kezdenem kéne valamit magammal.
-Sam, légy szíves menj a vizsgálóba. Lekezeljük a sebeid- mondta majd elindult felfele. Leültetett a vizsgáló székre majd lefertőtlenítette a sebeim.
-Nos készen is vagyunk- mondta.
-Köszönöm- suttogtam hálásan- én most elmennék zuhanyozni ha nem baj.- mondtam.
-Persze menj csak.- mondta majd kiment a szobából. Bementem a szobámba kivettem egy törölközőt és futottam a fürdőszoba felé.
Jó esett a zuhany. A forró víz lassan folyt végig a testemen égetve ezzel a sebeimet. De nem törődtem vele túlzottan. Kiléptem a kabinból, de rájöttem hogy a ruháimat bent hagytam. Naná! Ez az én formám. Az én szobám volt a leghátsó, ráadásul sikerült a saját lábamban összeesni. Hallottam Emmett kuncogását, majd Alice felszólt:
-Sam élsz még vagy hívjak valakit?- kérdezte, majd mindannyian nevetni kezdtek.
-Nem kell köszi.- mondta majd bementem a szobába. Ekkor egy hideg kezet éreztem a vállamon. Fel akartam sikítani, de a hideg kéz most a számra csúszott. Na de vicces. Vajon melyik vámpír testvérem ijeszteget? Melyik ilyen okos? Megfordultam de a döbbenettől kikerekedtek a szemeim. Elfelejtettem levegőt venni annyira megijedtem. Valaki olyan állt előttem, akitől mostanság a legjobban rettegtem.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

nagyon jo a töri és tök jo a képessége is:):)
én csak azt nem értem hogy hogy tudot már másodjára bemenni a Cullen házba az a vámpir???
hogy hogy nem látta Alice? vagy miért nem hallota Edward a gondolatait? vagy miért nem érzik a szagát???

Samantha^^ írta...

Szia!
Köszi hogy írtál válaszolok is:
1:Elöször nem bement csak bedobta a követ. És mint tudjuk többen vannak, ez amolyan figyelemelterelés.
2:Azét nem látta Alice, mert tudod, most már két vérfakas is volt ott.
3:Edward hallani fogja...csak majd kicsit később de akkor már...
nem mondom tovább majd a kövi fejezetből megtudod a 3.-ik pontra a további választ

Unknown írta...

Szia ismét egyet érteni tudok az előttem szólóval:D Isteni hogy ilyen hamar jönnek az új fejezetek:D Jujj naon para van én már - na jótudom, hogy tudjátok hogy kivan ott! De én is tusom :D
Várom a folytatást :D
So puszi. Vivy

Samantha^^ írta...

Örülök hogy tudjátok ki van ott. És most is nagyon boldog vagyok hogy olvassátok. És köszönöm hogy írtok komikat is. Igen most több időm van, így többet tudok írni, mert eleve imádok írni.
Köszi hogy írtatok! Sok puszi!