2009. szeptember 4., péntek

18.fejezet-Szeretlek!

-Ne felejtsd el hogy ki vagy, Sam- suttogta Jasper és éreztem amint a nyugtató energiája rám is átterjed. Hirtelen nem voltam dühös de amint ránéztem Maggie anyjára elkapott a hév. Jasper csúnyán nézett rám, én meg lenyugtattam magamat.

-Máskor vigyázzon jobban a lányára- mondtam jéghideg, kemény hangon és fenyegetően néztem rá. Hát igen vámpírképesség.

-Reendben- hebegete majd beszaladt a házba. Megfordultam és elkezdtem futni. Futottam, és futottam hallottam hogy Jasperék jönnek mögöttem de most nem zavartak. Ekkor valaminek nekimentem. Vagy inkább valakinek. Tom állt előttem és szorosan a mellkasára húzott, mert ha nem fog meg elesek. Aztán megjöttek Jasperék. Seth morgott egyet mire Tom elengedett és bocsánatkérően nézett rám. Intettem hogy semmi baj, mire újból megölelt de csak féltésből.

-Jól vagy? Olyan hirtelen tűntél el! Azt hittem valami baj van- mondta Tom. Eközben Seth visszaváltozott emberi alakjába, és odakiabált Tom-nak.

-Megőrültél? Hagytad elmenni? Apám te nem vagy normális. Tudod mi lett volna ha Jasper nem jön oda? Nekiugrik a nőnek! És miért? Mert látta mennyire nem érdekli Maggie- mondta és az Ő arcán is megláttam a fájdalmat. Tudtam hogy Seth már egyből megszerette a kis Maggi-et.

-Higgadj le te korcs. Nem mentem utána, mert a kislány vére hívogató. Szerinted Sam mit tett volna ha megtámadom a húgát, te idióta? Nem kell okoskodni.- mondta dühösen Tom. Seth megszólalt volna de én felkiáltottam:

-Elég legyen már a francba is. Szánalmasak vagytok- suttogtam az utolsó mondatot. Mindketten megkövülten néztek rám majd bólintottak.

-Bocsánat- mondták egyszerre. Nem tudtam rájuk haragudni így elmosolyodtam.

-A nő nagyon megbánta. Fájdalom, féltés volt benne. Vigyáz rá mert kötelességtudatot éreztem- részletezte Jasper.

-Akkor ezek szerint újra jó kezekben van?- kérdeztem Jaspert.

-Igen- mondta habár nem voltam benne nagyon biztos, de megnyugodtam. Csendben indultunk el a ház felé. Már sötétedés volt és mikor hazaértünk már minden lámpa égett. Mikor beléptem Alice a nyakamba ugrott és síkoltozott.

-Jujj végre végre végre! Azt hittem már sosem jössz haza.- mondta majd nyomott két puszit az arcomra.

-Nyugi. Él és virul- mondta Jasper és átölelte Alice derekát majd egy csókot nyomott a szájára. A többiek is végig kérdeztek hogy minden rendben van-e? Mindenkinek megköszöntem a kedvességet és elmentem zuhanyozni. Élveztem a forró vizet a bőrömön. Hajat mostam majd felvettem egy rövidgatyát meg egy toppot. A szobámba beléptem és félhomály volt. Láttam hogy az ágyamon ül valaki. Először nem tudtam kivenni ki az, de mikor az alak elé léptem Seth szeme felcsillant.

-Na végre- suttogta majd az ölébe húzott. Kellemes volt az ölébe ülni, és éreztem a leheletét a nyakamon. Ő egy szempillantás alatt megfordított így vele szemben ültem. Ajka közeledett az enyémhez majd lágyan megcsókolta. Aztán egyre szenvedélyesebben csókolt, és közelebb húzott magához így éreztem hogy milyen gyorsan ver a szíve. Kezemmel átkulcsoltam a nyakát és az arcát minnél közelebb akartam tudni magamhoz. Ajkam elnyílt amit ő örömmel vett kezelésbe. Nyelveink vad táncot jártak, és rájöttem hogy akarom őt. Minden szempontból. És ahogy éreztem Ő is így gondolta. Benyúltam a pólója alá és izmoktól duzzadt mellkasát kezdtem simogatni. Sóhajtott egyet majd elkezdte a nyakamat csókolni. Elkezdtem felfelé húzni a pólóját miben Ő is segített. Mikor levette a zavaró ruhadarabot újra az ajkaimat vette birtokba. Aztán kopogtak és benyitottak. Edward dugta be a fejét és bocsánatkérően nézett rám.

-Csak annyit szeretnék mondani, hogy Alice-cékkel elmegyünk vadászni. Mindenki jön, de ha gondolod te is jöhetsz.- mondta én meg kaptam a lehetőségen.

-Nem megyek elleszek én Seth-tel- mondtam Edward aki bólintott és kiment. Seth rám mosolygott és mielőtt újra megcsókolt volna hallottam hogy a többiek elmentek. Seth-tel vadul csókoltuk egymást mire Seth még jobban beindult. Hátamra döntött és a nyakamat kezdte csókolni. Jólesően sóhajtottam majd Seth nadrágjával kínlodtam. Már célnél voltam mikor megálított.

-Biztos akarod?- kérdezte aggodalmasan.

-Mást nem is akarhatnék most- mondta mire elmosolyodott. Levette a nadrágját majd levette rólam a pólómat. Nyelvével csókolgatni kezdte melleimet mire egy nyögés hagyta el a számat. Közben mellkasát simogattam. Kissé lejjebb húzta a rövidnadrágom és abban a pillanatban testestül és lelkestül összeforrtunk. Lassan mozgott bennem miközben én a nyakát csókoltam. Nem fájt, csak a gyönyört éreztem. Egyre több nyögést hallattunk majd egyszerre értük el a gyönör kapuját. Seth legurult rólam, majd még mindig zihálva befeküdt mellém. Karjaival átölelt és a fülembe suttogta a nekem legkedvesebb szót:

-Szeretlek!





Hát nem lett a legjobb és ihlet sem volt. De azért írtam egyet nektek, mert nem tudom mikor lesz következő fejezet. Remélem nektek tetszeni fog!

8 megjegyzés:

Nanus írta...

Mikor teszed fel a kövit?

Flupy írta...

Mikor lesz a kövi rész?????

edus írta...

Mikor lesz friss?

Szandi írta...

mikor lesz friss?

Anna írta...

Szia! Lesz friss? Ha igen,akkor mikor?

Névtelen írta...

Szia lesz friss??????????

Eveliin írta...

Sziia!
Nagyon jó a történeted!
Ez a feji is mint eddig az összes jó lett!
Nagyon várom a folytatást!
Siess:D
Puszi: Eveliin

Lollykaa írta...

Szia! Nagyon tetszik a történeted! Fantasztikus! Mit szólnál egy linkcseréhez?